خانه ها در چین به انرژی خورشیدی مجهز هستند

نمایش کیس

قابل اجرا برای انواع سناریوهای ارائه دهنده راه حل یکپارچه

پروژه ایستگاه لائوس

پروژه ایستگاه لائوس

پروژه آفریقایی

پروژه آفریقایی

پروژه آفریقای جنوبی

پروژه آفریقای جنوبی

پروژه شانگهای

پروژه شانگهای

پروژه شانگهای

پروژه شانگهای

پروژه ی اسپانیایی

پروژه ی اسپانیایی

خانه ها در چین به انرژی خورشیدی مجهز هستند

بیش از ۵۰۰ پاسگاه محیط‌بانی به مبدل‌های انرژی خورشیدی مجهز شدند

به گزارش سرویس خبری هورآیش به نقل از خبرنگار حوزه محیط زیست، امیر مهاجری تهرانی مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست، از تجهیز ۵۴۰ پاسگاه محیط بانی به مبدل های انرژی خورشیدی به الکتریسیته در سال های اخیر خبر داد.

بیشتر ببینید >>
کدام ایالت ها دارای انرژی خورشیدی هستند؟ در اینجا پیدا کنید

جامع ترین داده ها در مورد انرژی خورشیدی جامعه در ایالات متحده توسط آزمایشگاه ملی انرژی های تجدیدپذیر در ژانویه 2022 گردآوری شد.

بیشتر ببینید >>
بهره‌برداری از منابع عظیم گرمای طبیعی زیرِ زمین در چین

این دما به حدی است که می تواند برای راه اندازی نیروگاه ها به کار رود. در چین، دمای درونی چاه ها به ندرت از ۱۵۰ درجه سانتیگراد بالاتر می رود که در نهایت مناسب سیستم های گرمایشی خانه ها است.

بیشتر ببینید >>
بزرگترین نیروگاه خورشیدی جهان در چین راه‌اندازی شد

تاسیسات نیروگاه خورشیدی جدید چین با وسعت ۱۳٬۳۳۳ هکتار در صحرای شمال غربی سین‌کیانگ روز دوشنبه به شبکه برق متصل شد. این تاسیسات می‌تواند به تنهایی انرژی یک کشور کوچک را تامین کند. نیروگاه خورشیدی جدید در منطقه‌ی بیابانی اورومچی، پایتخت …

بیشتر ببینید >>
سلول‌های خورشیدی جدید چین و چشم انداز پیشرفت در انرژی‌های تجدیدپذیر

انرژی خورشیدی با کاهش بیش از ۹۰ درصدی هزینه ها در دهه گذشته به ارزان ترین منبع انرژی در سراسر جهان تبدیل شده است.

بیشتر ببینید >>
خانه‌های نوساز کالیفرنیا به صفحه‌های خورشیدی مجهز می‌شوند

به گزارش ایسنا و به نقل از انگجت،" کمیسیون انرژی کالیفرنیا" در حال حاضر، برنامه دارد استاندارهای جدید انرژی را در این شهر به تصویب برساند. بر این اساس، می خواهد از سال 2020 میلادی، در پشت بام تمامی خانه های تازه ساخت، صفحه ...

بیشتر ببینید >>
استفاده از انرژی: راهنمای سیستم انرژی خورشیدی خانه شما| BENY انرژی جدید

اطلاعاتی در مورد سیستم های انرژی خورشیدی خانگی به دست آورید: ... جزء اصلی از PV سلول ها سیلیکون هستند و در دو نوع وجود دارند که می توانند تک کریستالی یا پلی کریستالی باشند.

بیشتر ببینید >>
پنج دلیل برای خوش‌بینی به تلاش‌ها برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی

بطور مثال، امسال در سراسر بریتانیا هر ماه حدود ۱۷ هزار خانه مجهز به پنل های خورشیدی شدند و نصب پنل های خورشیدی نه تنها روی سقف خانه ها و آپارتمان ها بلکه روی بالکن ها و حتی در داخل باغ ها نیز ...

بیشتر ببینید >>
پنل‌های خورشیدی چگونه ساخته می‌شوند؟ (بخش اول)

گام پنجم: از سلول خورشیدی تا پنل خورشیدی (solar panel) سلول های خورشیدی با استفاده از اتصال دهنده های فلزی به یکدیگر لحیم می شوند. صفحات خورشیدی از سلول های خورشیدی ساخته شده اند که در یک ساختار ماتریس مانند به صورت سری به ...

بیشتر ببینید >>
انرژی پاک چیست و انواع آن کدام است؟ – نواسی | توسعه تولید خلاق و فناور

با رشد و توسعه منابع انرژی پاک در چند دهه اخیر شاهد آن هستیم که حتی عده ای از خانه ها در برخی از مناطق جهان مجهز به پنل های خورشیدی هستند تا به آن واسطه، سیستم برق ساختمان تامین شود.

بیشتر ببینید >>
چینی‌ها بزرگترین مزرعه خورشیدی جهان را با قدرت تأمین برق یک کشور راه ...

چین در زمینه استفاده از انرژی خورشیدی خانگی در جهان پیشرو بوده و ظرفیت تولید خود را در سال ۲۰۲۳ بیش از ۵۰ درصد افزایش داده است. این مزرعه خورشیدی جدید با پشت سر گذاشتن پروژه‌های خورشیدی تنگگلی نینگ‌شیا و ووتومایرن گلمود که هر …

بیشتر ببینید >>
انرژی خورشیدی چیست؟ بخش اول

مجله انرژی خورشیدی ایران - انرژی خورشیدی چیست؟ بخش اول مقدمه انرژی های تجدیدپذیر نقش مهمی را در آینده انرژی جهان ایفا خواهند کرد. انرژی خورشیدی یکی از منابع تجدیدپذیر انرژی است که برروی سیاره زمین به وفور یافت می شود.

بیشتر ببینید >>
انواع اینورترهای خورشیدی — به زبان ساده – فرادرس

استفاده از میکرواینورترها خصوصا برای نصب روی سقف خانه ها از نظر اقتصادی به صرفه تر است. معمولا مدار در یک جعبه آلومینیومی کوچک به پشت ماژول خورشیدی الحاق می شود.

بیشتر ببینید >>
ایران، پیشتاز تولید انرژی خورشید در غـرب آسـیا

سریع انرژی خورشیدی در سال های اخیر یکی از قابل توجه ترین ... های مربوطه شروع به مجهز کردن ادارات، بیمارستان ها و بسیاری از خانه ها به پنل های خورشیدی کردند و در ایجاد نیروگاه های کوچک ...

بیشتر ببینید >>
انرژی تجدیدپذیر در چین

چین با تولید برق از منابع انرژی تجدیدپذیر آن هم به میزان بیش از سه برابر کشور رتبه دوم، یعنی ایالات متحده، پیشرو در جهان است. بخش انرژی‌های تجدیدپذیر چین سریع‌تر از ظرفیت سوخت‌های فسیلی و انرژی هسته‌ای آن رشد می‌کند و انتظار می‌رود که ۴۳ درصد از رشد ظرفیت انرژی‌های تجدیدپذیر را در سطح جهان به خود اختصاص دهد. در سال ۲۰۲۱ مجموع ظرفیت انرژی‌های تجدیدپذیر چین از ۱۰۰۰ گیگاوات فراتر رفت که ۴۳٫۵ درصد از کل ظرفیت تولید برق این کشور را به خود اختصاص داده‌است که در ضمن ۱۰٫۲ درصد بیشتر از سال ۲۰۱۵ است.

بیشتر ببینید >>
انرژی خورشیدی چیست و پنل‌های خورشیدی چگونه کار می‌کنند؟

نحوه عملکرد یک سیستم انرژی خورشیدی در خانه ابتدا نور خورشید به پنل خورشیدی روی سقف برخورد می کند. پنل ها انرژی را به جریان DC تبدیل می کنند که به یک اینورتر می رسد.

بیشتر ببینید >>
انرژی خورشیدی؛ کاربردها و روش استفاده از بزرگ‌ترین منبع انرژی تجدید پذیر جهان ...

انرژی خورشیدی چیست؟ خورشید یک توپ آتشین بزرگ است که مواد درون آن در اثر واکنش های هسته ای، به صورت مداوم انرژی هسته ای تولید می کنند. در هر ثانیه ۲/۴ میلیون تن از وزن این ستاره، به انرژی تبدیل می شود و دمایی حدود ۱۴ میلیون ...

بیشتر ببینید >>
10 واقعیت غیرمنتظره در مورد انرژی خورشیدی که باید بدانید | BENY

کشف 10 واقعیت غیرمنتظره در مورد انرژی خورشیدی. تکامل، کارایی و تأثیر جهانی سیستم های انرژی خورشیدی را در راهنمای روشنگر ما پرده برداری کنید. انرژی خورشیدی دهه ها تحقیق و مجادله های سیاسی را پشت سر گذاشته است، اما اکنون ...

بیشتر ببینید >>
پنل خورشیدی چیست؟ راهنمای خرید پنل خورشیدی به همراه لیست بهترین ها

بالابردن ارزش ملک: خانه های مجهز به سیستم های خورشیدی 74/3 درصد بیشتر از خانه های مشابه بدون برق خورشیدی به فروش می رسند. خانه های خورشیدی به طور متوسط 14329 دلار بیشتر فروخته می شوند.

بیشتر ببینید >>
احداث پارک‌های عظیم انرژی خورشیدی و بادی چین در مناطق صحرایی

احداث پارک‌های عظیم انرژی خورشیدی و بادی چین در مناطق صحرایی. ۱۴۰۰/۱۲/۲۴. چین می‌خواهد در مناطق غیراقتصادی تأسیسات برق سبز احداث کند. بازدهی یکی از آنها برابر با ۴۵۰ نیروگاه اتمی کوچک است....

بیشتر ببینید >>
4 راه کم هزینه برای دریافت انرژی خورشیدی به جای الکتریسته در منزل یا باغ

آیا می دانستید که هزینه نصب یک سیستم انرژی خورشیدی برای تمام نیازهای برقی شما می تواند بیش از 11،000 دلار هزینه داشته باشد؟ این درست است، هر کیلو وات از پنل های خورشیدی می تواند چیزی در حدود 2،000 دلار هزینه داشته باشد.

بیشتر ببینید >>
انرژی خورشیدی چیست؟ کاربردها و تاریخچه استفاده از آن برای مصارف خانگی، تجاری و ...

انرژی خورشیدی (Solar energy) چیست و پتانسیل آن چه کاربردی دارد؟ تولید برق و هزینه انرژی خورشیدی در خانه، باغ، ساختمان و کارخانجات کوچک و بزرگ نکات: مجموع پتانسیل سالیانه انرژی خورشیدی از 1575 اگزا ژول (حداقل) تا 49837 اگزا ژول ...

بیشتر ببینید >>
المپیک پاریس و چالش حل‌نشده بی‌خانمان‌ها / پیشتازی آلمان در تولید برق از انرژی ...

آلمانی ها پیشتاز تولید برق از انرژی خورشیدی بیش از ۵۰۰ هزار سیستم خورشیدی در آلمان نصب شده است که اکثر آن ها در بالکن ها قرار دارند.

بیشتر ببینید >>
نحوه واردات و ارسال پنل های خورشیدی از چین

هزینه حمل و نقل پنل های خورشیدی از چین چقدر است؟ خوب، بیایید با اعداد صحبت کنیم. آنها کمی شبیه آب و هوا هستند - همیشه در حال تغییر. اما پارک توپ؟ حمل یک کانتینر بزرگ به ساحل غربی ایالات متحده حدود 2,500 تا 4,000 دلار است.

بیشتر ببینید >>
چینی‌ها برترین تولیدکننده انرژی خورشیدی در دنیا

سرمایه گذاری 2 هزار و 800 میلیارد دلاری دنیا در بخش انرژی به گزارش usatoday، چشم انداز صنعت خورشیدی در دنیا به سرعت در حال تغییر است.

بیشتر ببینید >>
انرژی خورشیدی چیست ؟ | هر آنچه باید بدانید – فرادرس

در حال حاضر بیش از 2.6 2.6 2.6 میلیون تجهیزات مربوط به انرژی خورشیدی در ایالات متحده وجود دارد که نوع آن ها از سیستم های کوچک در پشت بام خانه ها تا سیستم های بزرگ در مقیاس مطلوب که صدها مگاوات برق ...

بیشتر ببینید >>
چین با یک برج 75 متری می‌خواهد 24 ساعته از انرژی خورشیدی استفاده کند

چین با یک برج 75 متری می‌خواهد 24 ساعته از انرژی خورشیدی استفاده کند. انرژی خورشیدی بر پایه فضا (فضا توان یا توان خورشیدی فضایی) یکی از فناوری‌های جدیدی است که بشر برای دستیابی به انرژی‌ تجدیدپذیر روی آن کار می‌کند و …

بیشتر ببینید >>
اهمیت انرژی خورشیدی: مسیری به سوی آینده ای پایدار

انرژی خورشیدی نوعی انرژی تجدیدپذیر است که توسط نور خورشید تولید می شود. در واقع، خورشید انرژی زیادی تولید می کند که اگر تبدیل و ذخیره شود، برای بیش از 10,000 سال نیازهای جهانی را برآورده می کند.

بیشتر ببینید >>
انرژی خورشیدی، انرژی آینده در ایران؟ – DW – ۱۳۸۸/۵/۲

2 · انرژی خورشیدی، انرژی آینده در ایران؟ ۱۳۸۸/۵/۲ ۱۳۸۸ مرداد ۲, جمعه انرژی تابشی و سرمایه گذاری برای گسترش آن ...

بیشتر ببینید >>
انرژی خورشیدی؛ برگ برنده چین در جنگ اقتصادی با آمریکا

کاهش قیمت انرژی خورشیدی در چین صرفه جویی در مصرف انرژی و یارانه های دولتی، به ویژه در چین، به کاهش 85 درصدی قیمت انرژی خورشیدی از سال 2010 کمک کرده و باعث رونق جهانی در اتصالات جدید شده است.

بیشتر ببینید >>
چین هم اکنون بزرگ ترین تولید کننده انرژی خورشیدی در جهان است

به گزارش سازمان انرژی ملی چین (NEA) در سال 2016 تولید انرژی خورشیدی در این کشور بیش از دو برابر افزایش یافته و در پایان سال به رقم خیره کننده 77.42 گیگاوات رسیده.

بیشتر ببینید >>
چین بزرگ‌ترین سایت انرژی خورشیدی‌اش را بهره‌برداری کرد

به‌تازگی، این کشور گامی مهم در این زمینه برداشته و بزرگ‌ترین واحد تولید انرژی خورشیدی خود را وارد شبکه‌ی توزیع برق کرده است. این واحد در شمال‌غرب این کشور تأسیس شده است.

بیشتر ببینید >>
راهنمای جامع انرژی خورشیدی برای خانه

کاربرد انرژی خورشیدی در خانه – اصولا از انرژی خورشیدی به عنوان راهکاری با دوام و مقرون به صرفه یا دسترس پذیر در راستای صرفه جویی در قبوض آب و برق، دستیابی به استقلال انرژی و کاهش اثرات کربنی ...

بیشتر ببینید >>
آینده انرژی شهرها در دست پنل‌های خورشیدی

در بعضی ساختمان ها، فن های اتاق های به اصطلاح زیرشیروانی یا انبار از انرژی خورشیدی برای تهویه و کاهش تجمع گرما در خانه استفاده می کنند که می تواند بار سیستم های تهویه مطبوع و هزینه های انرژی را کاهش دهد.

بیشتر ببینید >>
خانه خورشیدی ایران | مجتمع فنی صدرا

انرژی پایان ناپذیر خورشید تا سال 2050 به یکی از منابع تامین انرژی دنیا تبدیل خواهد شد از این رو محققان کشور نیز اولین ساختمان خورشیدی مجهز به لامپهای خورشیدی، ایستگاه اکسیژن و سیستمهای گرمایشی و سرمایشی ویژه را ساخته اند.

بیشتر ببینید >>
معروفترین خانه های خورشیدی دنیا

انرژی خورشیدی برپایه سیستمهای مختلفی قابل استفاده است. برخی از این سیستمها مصارف محدودی دارند و بعضی دیگر می توانند برای تهیه برق نیز به کار روند. نور خورشید از طریق ورودیهای شیشه ای که ...

بیشتر ببینید >>
بلاک چین در زمره ۳۰ نوآوری برتر توسعه انرژی تجدیدپذیر

گزارش آژانس بین المللی انرژی های تجدیدپذیر در فهرستی شامل ۳۰ مورد از نوآوری های کلیدی در توسعه ی انرژی های تجدیدپذیر، به قابلیت های فناوری بلاک چین اشاره کرده است.

بیشتر ببینید >>
بهره‌برداری از منابع عظیم گرمای طبیعی زیرِ زمین در چین

این شرکت تأسیسات زمین گرمایی در ۱۶ استان چین دارد که قابلیت گرمایش خانه‌ها و کارخانه‌هایی با مساحت کل حدود ۴۰ میلیون متر مربع را دارد که باعث جلوگیری از انتشار حدود ۳ میلیون تن گاز کربنیک در هوا می‌شود. این قابلیت می‌تواند تأثیر زیادی در کاهش …

بیشتر ببینید >>
تغییر اقلیم: رشد انرژی‌های پاک در چین روزنه امیدی برای مهار گرمایش

۹ تیر ۱۴۰۲ - ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳. براساس یک مطالعه تازه رشد سریع ظرفیت انرژی‌ بادی و خورشیدی در چین ممکن است به مهار تصاعد گازهای گلخانه‌ای خیلی زودتر از آنچه انتظار می‌رود کمک کند. برای...

بیشتر ببینید >>
بزرگترین نیروگاه آبی خورشیدی جهان در چین به بهره برداری کامل رسید

ساختمان نیروگاه. کانال خبری خارجی زبان دولتی CGTN می‌گوید که پروژه نیروگاه بخشی از فاز اول نیروگاه برق آبی رودخانه یالونگ لیانگهکو در چین است که در ماه مارس شروع به کار کرد. برخلاف سایرین، نیروگاه PV Kela با مقیاس ظرفیت نصب …

بیشتر ببینید >>

درباره خانه ها در چین به انرژی خورشیدی مجهز هستند

همانطور که صنعت فتوولتائیک (PV) به تکامل خود ادامه می دهد، پیشرفت ها در خانه ها در چین به انرژی خورشیدی مجهز هستند برای بهینه سازی استفاده از منابع انرژی تجدید پذیر حیاتی شده است. از فناوری‌های نوآورانه باتری گرفته تا سیستم‌های هوشمند مدیریت انرژی، این راه‌حل‌ها نحوه ذخیره و توزیع برق تولید شده توسط خورشید را تغییر می‌دهند.

هنگامی که به دنبال جدیدترین و کارآمدترین خانه ها در چین به انرژی خورشیدی مجهز هستند برای پروژه PV خود هستید، وب سایت ما مجموعه ای جامع از محصولات پیشرفته را ارائه می دهد که برای برآوردن نیازهای خاص شما طراحی شده اند. خواه شما یک توسعه‌دهنده انرژی‌های تجدیدپذیر، شرکت‌های خدماتی یا تجاری هستید که به دنبال کاهش ردپای کربن خود هستید، ما راه‌حل‌هایی برای کمک به شما برای درک پتانسیل کامل انرژی خورشیدی داریم.

با تعامل با خدمات مشتری آنلاین ما، درک عمیقی از خانه ها در چین به انرژی خورشیدی مجهز هستند مختلف که در کاتالوگ گسترده ما ظاهر می‌شوند، مانند باتری‌های ذخیره‌سازی با راندمان بالا و سیستم‌های مدیریت انرژی هوشمند، و نحوه کار آنها با یکدیگر برای ارائه پایدار و پایدار به دست خواهید آورد. منبع تغذیه قابل اعتماد برای پروژه های فتوولتائیک شما.

فرآیند خدمات

خدمات پس از فروش بدون نگرانی برند وعده می دهد