NDRC پشتیبانی می کند

نمایش کیس

قابل اجرا برای انواع سناریوهای ارائه دهنده راه حل یکپارچه

پروژه ایستگاه لائوس

پروژه ایستگاه لائوس

پروژه آفریقایی

پروژه آفریقایی

پروژه آفریقای جنوبی

پروژه آفریقای جنوبی

پروژه شانگهای

پروژه شانگهای

پروژه شانگهای

پروژه شانگهای

پروژه ی اسپانیایی

پروژه ی اسپانیایی

NDRC پشتیبانی می کند

نحوه دانستن اینکه آیا کارت گرافیک DirectX 11 را پشتیبانی می کند

برای DirectX 11 برای کار، باید آن را نه تنها توسط سیستم عامل خود، بلکه با کارت ویدیویی شما نیز پشتیبانی شود. و شما می توانید سازگاری را از راه های مختلف پیدا کنید.

بیشتر ببینید >>
کیف پول تراست والت از چه ارزهایی پشتیبانی می‌کند؟ | بیت 24

حفظ کرده است، به این معنی که همچنان از همه توکن های ERC20 و ERC223 پشتیبانی می کند. به فهرست ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده توسط تراست والت باید تعداد زیادی کوین و توکن دیگر، که روی بلاک چین های ...

بیشتر ببینید >>
چگونه INL به NRC مدل ریسک و قابلیت اطمینان کمک می کند

پیشرفت های ایمنی PRA توسط کمیسیون تنظیم مقررات هسته ای ایالات متحده (NRC) به رسمیت شناخته شد و NRC از استفاده از آنها در اوایل سال 1995 حمایت کرد.

بیشتر ببینید >>
در صورت واریز در شبکه‌ای که نوبیتکس از آن پشتیبانی نمی‌کند؛ چه کنیم؟

بنابراین در هنگام واریز و برداشت به شبکه کیف پول مقصد و مبدا دقت کنید. برای دیدن شبکه‌های پشتیبانی شده در نوبیتکس می‌توانید به اینجا مراجعه کنید و در جدول تمامی شبکه‌هایی که در نوبیتکس ...

بیشتر ببینید >>
چگونه بفهمیم مادربرد چه cpu ساپورت میکند

بنابراین ساده ترین پاسخ به این سؤال که « چگونه بفهمیم مادربرد چه cpu ساپورت میکند » این است که بفهمیم از چه سوکتی پشتیبانی می کند و سوکت پشتیبانی شده را دارد.

بیشتر ببینید >>
آیا گوشی من از RCS پشتیبانی می‌کند؟ آموزش فعال سازی RCS در اندروید

چگونه بفهمم گوشی مان از RCS پشتیبانی می کند یا نه؟ RCS یعنی چه؟ استاندارد آر سی اس در پیام رسانی اندروید چیست؟ آیا گوشی من از RCS پشتیبانی می کند؟

بیشتر ببینید >>
پروتکل Modbus چیست

در ادامه داده هایی که برای انتقال لازم هستند ارسال می شوند. مدباس از چه نوع ارتباطی پشتیبانی می کند؟ Modbus از دو نوع ارتباط پشتیبانی می کند: سریال و TCP/IP.

بیشتر ببینید >>
صرافی نوبیتکس چه ارزهایی را پشتیبانی میکند؟

در این مقاله لیست ارزهایی که در صرافی معروف نوبیتکس (Nobitex) خرید و فروش می شوند و از آنها پشتیبانی می کند را معرفی کرده ایم.

بیشتر ببینید >>
بروکر های متصل به تریدینگ ویو و آموزش کار با آن ها | بیستکس

بروکر OANDA بروکر OANDA، یک پلتفرم معاملات ارز، داده های ارزی و شرکت تحلیلی شناخته شده است. این شرکت در سال 1996 توسط دکتر مایکل استوم (Dr Michael Stumm) تشکیل شد و امروزه در بیش از 196 کشور در سراسر جهان فعالیت می کند.

بیشتر ببینید >>
لیست پردازنده‌های اینتل که از ویندوز 11 پشتیبانی می‌کنند

در مطالب پیشین گفتیم که مایکروسافت برای نصب ویندوز 11 محدودیت هایی ایجاد کرده و فقط شماری از CPU های جدید را پشتیبانی می کند. کدام یک از CPU های اینتل از ویندوز 11 پشتیبانی میکنند؟ در اینجا لیستی از پردازنده هایی که با آن ها ...

بیشتر ببینید >>
بلایای طبیعی در چین

مرکز ملی کاهش بلایای طبیعی (NDRC) وزارت امور عمران (MCA) یک آژانس تخصصی تحت نظارت دولت چین است که در زمینه خدمات اطلاعاتی و پشتیبانی از تصمیمات در مورد انواع بلایای طبیعی فعالیت دارد.

بیشتر ببینید >>
کیف پول متامسک از چه ارزهایی پشتیبانی میکند؟

کیف پول متامسک از چه ارزهایی پشتیبانی میکند؟ متامسک از اتریوم (ETH) و دیگر ارزهای دیجیتال تحت این شبکه، یعنی توکن‌های ERC-20 و ERC-721 پشتیبانی می‌کند.

بیشتر ببینید >>
استفاده از ارزهای دیجیتال در متاتریدر 4 و 5

پس از اتمام کار ، آماده معامله با جفت ارز رمزنگاری شده مورد نظر خود از طریق متاتریدر هستید و فرقی هم نمی کند که از نسخۀ 4 متاتریدر استفاده می کنید یا نسخۀ 5 آن.

بیشتر ببینید >>
معرفی مشخصات سرور G10 یا سرور GEN 10 (نسل ۱۰ HP)

است. سرور gen10 اولین نسل از سرورهایی است که حافظه های NVMe را پشتیبانی می کند. سرور GEN 10 HP یا G10 که تا این لحظه آخرین نسل از سرورهای روی خط تولید شرکت HPE است، تحول عظیمی را در صنعت هاستینگ رقم ...

بیشتر ببینید >>
بازی Dragon Age: The Veilguard از استیم دک پشتیبانی می‌کند

1 · استودیو بایوور اعلام کرد که Dragon Age: The Veilguard از استیم دک پشتیبانی می کند و در آینده نه‌ چندان دور از زمان عرضه بازی رونمایی می‌کند.

بیشتر ببینید >>
تا چه زمانی مایکروسافت از ویندوز 10 پشتیبانی می کند؟

چه مدت می توانم از ویندوز 10 استفاده کنم؟ ویندوز 10 در ماه اکتبر سال 2025 حتی اگر مایکروسافت ارائه به روزرسانی های امنیتی را متوقف کند به طرز جادویی کار خود را متوقف نمی کند.

بیشتر ببینید >>
مایکروسافت به‌زودی پشتیبانی رسمی از نسخه 21H2 ویندوز ۱۱ را متوقف می‌کند

دوره ی پشتیبانی رسمی مایکروسافت از نسخه 21H2 ویندوز ۱۱ در تاریخ ۱۰ اکتبر ۲۰۲۳ به پایان می رسد. مایکروسافت در ژوئن ۲۰۲۱ از ویندوز ۱۱ رونمایی کرد این سیستم عامل در پنجم اکتبر همان سال دردسترس عموم کاربران قرار گرفت.

بیشتر ببینید >>
آشنایی با سیستم پشتیبانی تصمیم (DSS): جایگاه BI در DSS

به طور کلی سیستم پشتیبانی تصمیم (DSS) یک برنامه نرم افزاری تحلیلی است که برای جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها به منظور تصمیم گیری بهتر استفاده می شود. انواع مختلفی از سیستم ها وجود دارد، از هوش کسب و کار مدرن گرفته که از ...

بیشتر ببینید >>
درباره به‌روزرسانی‌های سیستم Google بیشتر بدانید

پشتیبانی: دسترسی به «راهنمای Google» را فراهم می‌کند و در راه‌اندازی دستگاه، طرح‌های داده، و غیره به شما کمک می‌کند.

بیشتر ببینید >>
پشتیبانی از فرمت های تصویری در تلویزیون های ال جی، سامسونگ و شیائومی

MOV توسط فیس بوک و یوتیوب نیز پشتیبانی می شود و برای مشاهده در تلویزیون به خوبی کار می کند. AVI یکی از قدیمی ترین و مورد قبول ترین فرمت های فایل ویدیویی .AVI است.

بیشتر ببینید >>
ردیس چیست و چگونه کار می‌کند؟ مقایسه MongoDB و Redis

ردیس داده هایی را به چه شکلی ذخیره می کند؟ ردیس بر خلاف سایر سیستم های ذخیره سازی مبتنی بر کلید-مقدار از ساختار های داده مختلفی پشتیبانی می کند: مجموعه دسته بندی شده (Sorted Set): مجموعه ای است که با توجه به یک مقدار دسته بندی ...

بیشتر ببینید >>
کدام پردازنده‌ها از رم DDR5 پشتیبانی می‌کنند؟

چه سخت افزاری از رم DDR5 پشتیبانی می کند؟ در حال حاضر برد و پردازنده های محدودی از رم های جدید DDR5 پشتیبانی می کنند. با این حال این روند به مرور بهبود خواهد یافت.

بیشتر ببینید >>
لاجیتک ماوس گیمینگ افسانه‌ای MX518 را احیا می‌کند

اما لاجیتک به طور رسمی اعلام کرد که ماوس MX518 را احیا خواهد نمود که قطعا این خبر بسیار خوبی برای طرفداران این ماوس افسانه ای محسوب می شود.

بیشتر ببینید >>
Nvidia یا AMD: کدام از تکنولوژی Ray Tracing پشتیبانی می‌کنند؟

NVIDIA یا AMD: تکنولوژی Ray Tracing در این دو به چه شکل کار می کند؟ مدل های جدید کارت گرافیک های AMD و NVIDIA از Ray Tracing پشتیبانی می کنند و تقریبا هر دو به یک شکل کار می کنند.

بیشتر ببینید >>
ردیس چیست و چگونه کار می‌کند؟ مقایسه MongoDB و Redis

استفاده می کند که این امکان را به آن می دهد تا عملیات های مختلفی را به صورت ترکیبی و با سرعت بسیار بالایی اجرا کند. ردیس برای حذف کردن داده ها نیز از الگوریتم های کشینگ LRU و LFU استفاده می کند.

بیشتر ببینید >>
چگونه INL به NRC مدل ریسک و قابلیت اطمینان کمک می کند

Newswise – از سال 1990، آزمایشگاه ملی آیداهو به کمیسیون تنظیم مقررات هسته ای کمک کرده است تا ایمنی و قابلیت اطمینان تمام نیروگاه های هسته ای ایالات متحده را درک کند.

بیشتر ببینید >>
معرفی کد و نرم افزار های مورد استفاده در مطالعات راکتور

NRC از MACCS در ارزیابی های هزینه-فایده خود برای حمایت از تحلیل های نظارتی استفاده می کند که الزامات نظارتی جدید بالقوه برای نیروگاه های هسته ای را ارزیابی می کند.

بیشتر ببینید >>
G-Sync انویدیا چیست و چطور مشکل ناهمگامی کارت گرافیک و مانیتور …

نسخه ی 331.93 درایور انویدیا از قابلیت G-Sync پشتیبانی می کند و در صورتی که تمام الزامات مهیا شده باشد، روبروی گزینه ی نوسازی عمودی یا Vertical sync گزینه ای به نام G-SYNC دیده می شود. فرکانس نمایشگر ...

بیشتر ببینید >>
رایانه من حداکثر از چه میزان حافظه رم پشتیبانی می‌کند؟

کاربران لینوکس نیز می توانند با استفاده از نرم افزار Hardinfo تمام اطلاعات سیستم خود را متوجه شوند. سیستم شما تا چه میزان حافظه رم را پشتیبانی می کند؟

بیشتر ببینید >>
کدام مادربرد ها از رم DDR5 پشتیبانی می کنند؟ – فروشگاه تک یک

کدام مادربرد ها از رم DDR5 پشتیبانی می کنند؟ باز هم می گویم، توجه کردن به چیپست های مادربردی که از رم DDR5 پشتیبانی می کنند، آسان تر از بررسی کردن مدل های مختلف و ساخت هر مادربرد است.

بیشتر ببینید >>
بهترین کیف پول سولانا + لیست کیف پول های ارز SOL

در ادامه دو مورد از این نوع کیف پول سولانا را معرفی می کنیم. ترزور (Trezor) ترزور می تواند یک کیف پول سولانا باشد که به صورت سخت افزاری کار می کند.

بیشتر ببینید >>
کیف پول لجر (Ledger) چیست؟ + ارزهای پشتیبانی شده توسط Ledger

ولت Ledger Nano X از تمامی ارزها و توکن های پشتیبانی شده توسط Ledger Nano S پشتیبانی می کند و علاوه بر آن ، می تواند میزبان برنامه های بیشتری مربوط به کیف پول های سخت افزاری باشد.

بیشتر ببینید >>
تشخیص پورت M.2؛ آیا سیستم شما از اسلات M.2 پشتیبانی می کند؟

چگونه تشخیص دهیم که مادربرد از اس اس دی M.2 پشتیبانی می کند؟ حالا که اس اس دی های M.2 را میشناسید، باید بدانید برخی از مادربرد های قدیمی از اسلات M.2 بهره نمی برند و نمی توانید این اس اس دی ها را به آن ها متصل کنید.

بیشتر ببینید >>
راه اندازی مرکز ملی نوآوری بلاک چین توسط دولت چین

BSN توسط نهادهای مرتبط با دولت چین، از جمله مرکز اطلاعات دولتی (SIC) زیر نظر کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی چین (NDRC) پشتیبانی می شود. در همین حال، چین به موضع ضد رمزارز خود ادامه داده است. یکی از مشاوران سابق بانک مرکزی این کشور، بانک خلق چین (PBOC)، اخیراً از دولت چین خواسته است تا ممنوعیت ارزهای دیجیتال خود را مجدداً …

بیشتر ببینید >>
بهترین گوشی‌های هوآوی که از گوگل پشتیبانی می‌کنند؟

دلیل این امر نیز آن است که هوآوی پی 30 پرو بر خلاف سری P40 و P50 از سرویس ها و خدمات گوگل پشتیبانی می کند و بزرگترین ضعف آن گوشی های فوق العاده شامل این محصول نمی شود و همین نیز یک برگ برنده ی بسیار بزرگ برای پی 30 پرو است.

بیشتر ببینید >>
کدام گیرنده‌های دیجیتال از کدک HEVC پشتیبانی می‌کند؟

این محصول هم برای اولین بار با عنوان پشتیبانی از کدک H265 HEVC و عمق رنگ ۱۰ بیت وارد بازار شد و فروش نسبتا خوبی داشت. این گیرنده از نسل دوم سیستم دیجیتال (DVB T2) بهره می برد.

بیشتر ببینید >>

درباره NDRC پشتیبانی می کند

همانطور که صنعت فتوولتائیک (PV) به تکامل خود ادامه می دهد، پیشرفت ها در NDRC پشتیبانی می کند برای بهینه سازی استفاده از منابع انرژی تجدید پذیر حیاتی شده است. از فناوری‌های نوآورانه باتری گرفته تا سیستم‌های هوشمند مدیریت انرژی، این راه‌حل‌ها نحوه ذخیره و توزیع برق تولید شده توسط خورشید را تغییر می‌دهند.

هنگامی که به دنبال جدیدترین و کارآمدترین NDRC پشتیبانی می کند برای پروژه PV خود هستید، وب سایت ما مجموعه ای جامع از محصولات پیشرفته را ارائه می دهد که برای برآوردن نیازهای خاص شما طراحی شده اند. خواه شما یک توسعه‌دهنده انرژی‌های تجدیدپذیر، شرکت‌های خدماتی یا تجاری هستید که به دنبال کاهش ردپای کربن خود هستید، ما راه‌حل‌هایی برای کمک به شما برای درک پتانسیل کامل انرژی خورشیدی داریم.

با تعامل با خدمات مشتری آنلاین ما، درک عمیقی از NDRC پشتیبانی می کند مختلف که در کاتالوگ گسترده ما ظاهر می‌شوند، مانند باتری‌های ذخیره‌سازی با راندمان بالا و سیستم‌های مدیریت انرژی هوشمند، و نحوه کار آنها با یکدیگر برای ارائه پایدار و پایدار به دست خواهید آورد. منبع تغذیه قابل اعتماد برای پروژه های فتوولتائیک شما.

فرآیند خدمات

خدمات پس از فروش بدون نگرانی برند وعده می دهد